Quickbutik nominerade till Årets Nytänkare

Quickbutik är nominerade i kategorin "Årets Nytänkare" på Mih Guld, en näringslivsgala som äger rum den 26 oktober och drivs av Marknadsföreningen i Helsingborg.

Kriterier för kategorin Årets Nytänkare

Priset tilldelas ett företag som på ett exceptionellt sätt visat på nytänkande och entreprenörskap med förmåga att se nya och innovativa lösningar. Har med energi och kraft drivit förnyelse och på ett övertygande sätt visat förmåga att ställa om.

Marknadsförenings motivering

Innovation och nytänkande har varit Quickbutiks motto sen starten. Ett företag i framkant som ständigt erbjuder sina kunder ny kunskap, nya verktyg och lösningar för att kunna utveckla verksamhet och omsättning i den digitala entreprenörssfären. Quickbutik arbetar fokuserat med att hjälpa framtidens lyckade e-handelsföretag, och har även under det senaste året introducerat en ny AI-funktion som är öppen och helt fri att använda för företagets kunder.

Vi blir såklart oerhört glada och stolta över att uppmärksammas för vårt arbete, inte minst vad gäller innovation, teknik och framtid. Vi riktar ett stort tack till Marknadsföreningen i Helsingborg!