Quickbutik Mentor
12/19/2023

Quickbutik lanserar Mentor - din personliga AI-assistent

19 december 2023

Quickbutik, som dagligen betjänar över 5000 e-handelsbutiker, är stolta över att nu introducera Mentor AI, en banbrytande nyhet som förändrar hur man driver e-handel.

Mentor AI är resultatet av en perfekt sammansmältning av Quickbutiks omfattande expertis inom e-handel och den senaste AI-teknologin, inklusive avancerad konversationell AI som liknar den i ChatGPT. Det unika med Mentor AI ligger i dess förmåga att kombinera denna teknologi med skräddarsydd e-handelsexpertis och detaljerad kunskap om varje specifik butik. Detta skapar en exceptionell och personligt anpassad upplevelse för varje entreprenör som använder vår plattform.

Azddin Benberkan, VD på Quickbutik, uttalar sig: "Med lanseringen av Mentor AI öppnas ett nytt kapitel av e-handel och vad plattformar kan leverera på. Mentor AI är utformad för att din personliga e-handelsmentor och ge våra entreprenörer en avgörande fördel på marknaden, förbättra deras beslutsprocesser och ultimat öka deras chanser att lyckas."

Aldrig ensam: För entreprenörer kan vägen till framgång vara fylld av osäkerheter och utmaningar. Mentor AI är utformad för att fungera som en e-handelsmentor, och erbjuder råd, vägledning och stöd dygnet runt. Mentor AI ser till att våra entreprenörer aldrig känner sig ensamma på sin resa.

Framtidens e-handel: Med Mentor AI tar Quickbutik ett stort steg framåt i att erbjuda en mer intuitiv och responsiv e-handelsplattform. Entreprenörer kan nu få realtidsråd om allt från marknadsföringsstrategier till produktval och kundengagemang, vilket gör det möjligt för dem att snabbt anpassa sig till marknadens föränderliga behov.

Mentor AI lanseras först som en betaversion, vilket ger entreprenörerna en exklusiv förhandsvisning av dess kapaciteter. Mentor AI ingår i alla Quickbutiks prisplaner, vilket gör det till en inbyggd och väsentlig del av plattformen.

Om Quickbutik: Quickbutik har löpande släppt nyheter inom AI, bland annat Content AI - och med introduktionen av Mentor AI stärker vi vår commitment att ständigt innovera och förbättra förutsättningarna för entreprenörer att lyckas snabbare.

VIDEO: Mentor AI - Produktlanseringsvideo