Linda Jartsell, Quickbutik
Quickbutik

Linda Jartsell: Quickbutiks nya Head of Engineering

Quickbutik fortsätter sin tillväxt- och expansionsresa. Företaget välkomnar nu Linda Jartsell som ny Head of Engineering. Linda har över 15 års erfarenhet från ledande tekniska roller på Avanza, NetEnt och VOI. Hon börjar sin nya roll 1 februari 2024.

Med en imponerande bakgrund och en bevisad förmåga att driva tekniska innovationer, är Linda perfekt positionerad för att leda vårt företag till nya framgångar. I sin nya roll kommer Linda att fokusera på att stärka upp vårt teknikteam, optimera våra utvecklingsprocesser och införa banbrytande innovationer inom vår produktportfölj.

"Jag är djupt imponerad av den resa Quickbutik gjort sedan starten och det driv och engagemang som finns inom bolaget. För mig är det viktigt att arbeta med en produkt jag tror på och jag kände direkt att det här var en perfekt match. Det ska bli kul att få hjälpa alla blivande och etablerade entreprenörer där ute att förverkliga sina drömmar med hjälp av Quickbutiks innovativa lösningar," säger Linda Jartsell, Head of Engineering på Quickbutik.

Linda tillför en unik kombination av teknisk expertis och en djup förståelse för dynamiken i snabbväxande branscher. "Jag har under större delen av mitt yrkesliv arbetat som ledare och chef i teknikdrivna företag i hårt konkurrensutsatta branscher, från finans och retail till gaming och mobility. Jag har byggt upp och lett techorganisationer av olika storlekar där den röda tråden har varit ett konstant fokus på innovation och utveckling utifrån kundens behov. Det är erfarenheter jag tror kommer vara till stor nytta på den resa som vi nu står inför på Quickbutik, en resa som kommer bli otroligt spännande att vara en del av", fortsätter Linda.

Quickbutik har även nyligen genomfört betydande rekryteringar inom både backend- och frontendutveckling. Under de senaste månaderna har teamet utökats med talangfulla utvecklare, vilket stärker företagets kapacitet att leverera avancerade och användarvänliga lösningar.

Azddin Benberkan, VD på Quickbutik, uttrycker sin entusiasm: "Vi är oerhört glada att välkomna Linda Jartsell till Quickbutik som vår nya Head of Engineering. Lindas imponerande bakgrund och djupa erfarenhet inom tekniksektorn kommer att vara ovärderlig i vår fortsatta strävan efter innovation och excellens. Hennes framgångar på Avanza, NetEnt och VOI talar för sig själva och vi är övertygade om att hennes ledarskap kommer att spela en avgörande roll för Quickbutiks framtida tillväxt och utveckling. Med Linda ombord ser vi fram emot att skriva nästa kapitel i vår expansionsresa, och fortsätta att leverera exceptionella produkter och tjänster till våra entreprenörer."

Kontakt:

Linda Jartsell, https://www.linkedin.com/in/lindajartsell/