• Platformen
Log indStart din webshop
Start din webshop
9/28/2023

Quickbutik tager store skridt mod at blive markedets hurtigste

Quickbutik har netop nået en historisk milepæl i sin bestræbelse på at blive markedets hurtigste og mest brugervenlige løsning til opstart og vækst af e-handel. Med det helt nye kontrolpanel kan brugerne nu se frem til en endnu mere skræddersyet og lynhurtig oplevelse. Dette er en del af Quickbutiks overordnede produktstrategi, hvor hvert skridt tages med fokus på enkelhed og hastighed.

"Med appen i ryggen, vores nye designskabeloner, implementeringen af AI og nu det nye kontrolpanel tager vi enorme skridt mod at blive førende inden for nordisk e-handel og det absolut hurtigste alternativ på markedet. Vores investering i et hurtigt produkt med topmoderne teknologi som fundament har allerede fremtidssikret e-handel for tusindvis af butiksejere. Vi har ingen planer om at sætte farten ned; tværtimod forbereder vi os på næste store skridt med lanceringen af vores kommende AI-løsning," udtaler Filip Egger, produktdirektør hos Quickbutik.

Denne udvikling markerer en ny æra for Quickbutik og de nordiske e-handelsmuligheder, idet virksomheden stræber efter at levere en hidtil uset kombination af hastighed, brugervenlighed og avanceret teknologi til gavn for alle e-handelsentusiaster i regionen.

📞 89 80 85 20

Virksomheden